משלוחים והחזרות

לקוחות יקרים,

החזרת סחורה וקבלת החזר כספי תמורתה תתאפשר, בהתאם לתקנות ביטול עסקה של משרד התמ"ת, בתנאים הבאים:

1) שווי המוצר עולה על 50 ₪.

2) המוצר באריזתו המקורית, התוויות לא הוסרו, לא נפגם ולא נעשה בו כל שימוש.

3) צירוף חשבונית קופה ו/ או פתק החלפה.

פרקי זמן להחזרת סחורה / ביטול עסקה כמפורט להלן:

עד 14 ימים מיום הרכישה ( קבלת המוצר)

תנאים בהם לא יינתן החזר כספי:

1) החזר כספי לא יתאפשר כאשר העסקה שולמה באמצעות כרטיס מתנה ו/או שובר זיכוי

/החלפה, במלואה או בחלקה, במקרה זה יינתן  שובר זיכוי ללקוח.

2) מוצרי אלקטרוניקה כולל ציוד קצה של סלולר – אם המוצר חובר לחשמל, או אם נעשה בו שימוש,

המוצר יחשב כמשומש ולא יינתן החזר כספי.

החזר כספי יינתן במידה ועמד בתנאים, תוך 7 ימי עסקים ממועד החזרת הסחורה ופירעון התשלום עבור העסקה המקורית.

מכל החזר כספי יקוזזו דמי ביטול בגובה 5% ממחיר המוצר או 100 ₪ , לפי הנמוך מבניהם.

על פי הנחיות משרד הבריאות לא תתאפשר החלפה, זיכוי או קבלת החזר כספי של מוצרי הלבשה תחתונה או בגדי ים.

אופן החזרת התמורה:

  • במידה והעסקה התבצעה במזומן או צ’ק או העברה בנקאית, ההחזר יתבצע בצ’ק או העברה בנקאית.
  • במידה והעסקה התבצעה בכרטיס אשראי, ההחזר יתבצע בכרטיס האשראי
  • ברכישת מוצרים במבצע ( כדוגמת 1+1, השני ב- 50%) יש להחזיר את שני המוצרים לצורך קבלת זיכוי או החזר כספי
  • במידה ונרכש המוצר דרך החנות הווירטואלית, יישא הלקוח בעלויות המשלוח אלא אם יוכח כי המוצר פגום.
  • החזר כספי עבור מוצרים אשר נרכשו במסגרת רכישה קבוצתית, הסדר קופון, הנחה יעשו על פי המחיר לאחר ההנחה בפועל.

שירות אחריות:

  • אחריות על המוצרים הינה על פי סוג ודגם המוצר. ניתן לקבל מידע מלא בחנות, בטלפון, במייל או באמצעות הצ'אט באתר.

לסיכום:

אנו דוגלים בשירות איכותי, מקצועי, אישי ומלווה ללקוחותינו.
על כן נשמח לקבל כל משוב, תלונה או הארה על אופי ותכולת השירות, חווית הלקוח והמפגש עם "נקודת זינוק".